Oktober, 2021

24okt00:0023:59AnbefaltDigital innsamling i Holtålen søndag: TV-aksjonen 2021 "Barn, ikke brud" - Plans arbeid mot barneekteskap00:00 - 23:59 Digital innsamlingsaksjon i Holtålen, Digital

Mer

Aktivitetsdetaljer

Årets TV-aksjon «Barn, ikke brud» gjennomføres digitalt i Holtålen.  D.v.s. at det ikke kommer bøssebærere på døra søndag.  Del gjerne budskapet, også med de som ikke er i sosiale medier og Internett.

TV-aksjonen 2021 går av stabelen 24. oktober, og går til Plans arbeid for å bekjempe barneekteskap.  Les om årets TV-aksjon her:  TV-aksjonen 2021 – Plans arbeid mot barneekteskap.

Givermuligheter:

I og med at Holtålen kommune gjennomfører digital innsamlingsaksjon, oppfordres Holtålens innbyggere til å bli digital bøssebærer.

Vi håper våre innbyggere støtter opp om årets TV-aksjon!

Følgende kommunekomité er oppnevnt:  Per Langeng (leder), Dag Knudsen (medlem) og Liv Rønning (medlem).

Holtålen kommune har bevilget kr. 10.000,- til årets TV-aksjon.

(Søndag) 00:00 - 23:59

Hvor